donderdag 28 augustus 2014

eigen werk 19



Naar een foto die ik deze zomer nam in Eine aan de kerk, in de serie van de Oudenaardse deelgemeenten.
Olie op mdf 25x20,5cm

Een vluggertje.  Olie op paneel. 26x20cm

Een schilderij naar een werk van een kunstenaar die ik, meer dan, bewonder Evariste Carpentier: de vijver.  Het is olie op canvas 50x60cm.
Mijn grootste en meest tijd innemende werk tot nu toe.  Vier dagen heb ik er aan gewerkt en eigenlijk is het nog niet 100% af maar daarvoor moet het eerst droog zijn.






Mijn kleinkinderen zorgden ongewild voor een schilderachtig tafereeltje vorige zondag terwijl ze keukentje speelden met het overvloedige regenwater van de afgelopen weken.  Griet maakt een foto.
 Ik kon ervan gebruik maken om hen te schilderen met weglating van de achtergrond. olie op mdf.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten